Sen tarkempia myyntilukuja Veikkaus ei kerro ulospäin.


Jos sitten esimerkiksi 5 oikein voittosummaksi halutaan 50000 euroa, tulisi rivihinnan olla vähintään 29,75 euroa jotta toiminta olisi Veikkaukselle kannattavaa.


Manner-Suomessa Veikkaus Oy:n yksinoikeuden nojalla toimeenpanemien rahapelien pelikate oli vuonna 2019 yhteensä 1 690,7 miljoonaa euroa. Edellisvuoteen verrattuna laskua oli 3,9 prosenttia. Pelikatteesta 31,8 prosenttia kertyi sähköisten jakelukanavien kautta. Vuonna 2020 Veikkaus Oy:n pelikate oli yhteensä 1 260,3 miljoonaa euroa. Laskua edellisvuoteen verrattuna oli 25,5 prosenttia. Pelikatteesta 43,4 prosenttia kertyi sähköisten jakelukanavien kautta. Koronaviruspandemia vaikutti merkittävästi Veikkaus Oy:n rahapelitoimintaan ja siten myös pelikatteeseen vuonna 2020. Jaksossa 2.10 kuvataan pandemian vaikutuksia rahapelien toimeenpanoon.

Kenenkään elämää ei muuta alle 100e voitot, mutta tuollaiset +3000e rupeaa jo hetkellisesti vaikuttamaan.
Juu ei ole veikkaukselle paras bisness, mutta semmonen hyvä kompromissi

Nyt kannattaa poistaa veikkauksen tili.

Itkuvirteen tulisi toki lisukkeena valitukset pienentyneestä päävoitosta, mutta pakkohan se on silti jatkaa entisillä numeroilla

Eipä niitä tapoja ihmiset muuta kovin helposti, mutta siis pointtini oli että tuo iso liikevaihto ei missään nimessä tarkoita sitä että veikkaus olisi joku jeesusfirma missä ei voisi epärehellisyyttä ja asiakkaan harhaanjohtamista esiintyä.

Rahapelien kulutus asukasta kohden oli vuonna 2019 Suomessa Euroopan korkeimmalla tasolla. H2GC:n arvion mukaan kulutus oli euromääräisesti 427 euroa jokaista täysi-ikäistä mannersuomalaista kohden. Luku sisältää sekä Veikkaus Oy:n että yksinoikeusjärjestelmän ulkopuolisten rahapeliyhteisöjen tarjontaan kohdistuvan kulutuksen. Mannersuomalaisten rahapelien kulutus ei ollut enää vuonna 2020 Euroopan korkeimmalla tasolla kulutuksen laskettua 343 euroon. Norjassa kulutus oli korkeammalla tasolla sen ollessa 362 euroa asukasta kohden.

Rahapelimarkkinaa analysoiva H2 Gambling Capital (H2GC) on erikoistunut kansainvälisen rahapeliliiketoiminnan tilastointiin ja analysointiin. H2GC arvioi huhtikuussa 2021, että maailmanlaajuisen rahapelimarkkinan pelikatteen määrä oli vuonna 2019 hieman yli 401 miljardia euroa. Vuoden 2020 pelikatteeksi arvioidaan noin 313 miljardia euroa. Merkittävä lasku johtuu koronaviruspandemian vaikutuksista, joista osan arvioidaan tässä vaiheessa olevan tilapäisiä, joten vuoden 2020 tunnuslukujen pohjalta ei voida luotettavasti arvioida rahapelimarkkinoiden nykyistä tilaa tai tulevaa kehitystä. Veikkaus Oy:n arvion mukaan rahapelaamisen kasvun ennustetaan merkittävästi kohdistuvan nopearytmisiin digitaalisiin peleihin sekä vedonlyöntiin. Näiden tuoteryhmien muodostaman pelikatteen odotetaan huhtikuun 2021 arvion mukaan Euroopassa kasvavan 61 prosenttia vuoden 2019 vajaasta 24 miljardista eurosta yli 38 miljardiin euroon vuonna 2025. Vastaavan globaalin markkinan ennustetaankasvavan samaan aikaan 79 prosenttia vuoden 2019 48 miljardista eurosta vajaaseen 85 miljardiin euroon vuonna 2025. Poliisihallituksen mukaan H2GC ennustaa Suomessa vastaavan markkinan kasvavan 38 prosenttia vuoden 2019 643 miljoonasta eurosta yli 885 miljoonaan euroon vuonna 2025. Arvio sisältää sekä Veikkaus Oy:n että yksinoikeusjärjestelmän ulkopuolisten rahapeliyhteisöjen tarjontaan kohdistuvan pelaamisen.

Kenenkään elämää ei muuta alle 100e voitot, mutta tuollaiset +3000e rupeaa jo hetkellisesti vaikuttamaan.
Juu ei ole veikkaukselle paras bisness, mutta semmonen hyvä kompromissi
Niin, no tuosta päästään ketjun otsikkoon.


Ei ole ollut Veikkaustiliä pitkään aikaan, ei ongelmaa.

Vaikka pikavedonlyönti on monille pelaajille yksi viihdyttävimmistä pelimuodoista, on olemassa monia erilaisia tapoja tehdä vetoja. Tässä artikkelissa olemme koonneet tärkeimmät vinkit siihen, miten vedonlyöntiä voi harjoittaa voitollisesti tai keskimääräistä paremmin, eli miten voittaa enemmän ja hävitä vähemmän – oli kyseessä veikkaus ilman rekisteröitymistä tai ei.

Veikkauksen asemaa turvataan järeällä keinolla.

On teoriassa mahdollista, että Veikkaus voisi nopeuttaa ihmisten siirtymistä fyysisiltä automaateilta nettipeleihin, jos se radikaalisti vähentäisi automaatteja. Toisaalta muuten vaikutus olis tietysti erittäin positiivinen, tulevien peliongelmaisten suhteen.

Veikkaat, kumpi tai kuka urheilijoista sijoittuu muita paremmin.

On teoriassa mahdollista, että Veikkaus voisi nopeuttaa ihmisten siirtymistä fyysisiltä automaateilta nettipeleihin, jos se radikaalisti vähentäisi automaatteja. Toisaalta muuten vaikutus olis tietysti erittäin positiivinen, tulevien peliongelmaisten suhteen.

Veikkaat kumpi tai kuka urheilijoista sijoittuu muita paremmin.

Entä kun Veikkaus laittoi Pelaamot puhuksiin ja synnytti jokaiseen niemeen ja notkelmaan pelisaluunan? Eli huononsi tuotettaan. Oliko sillä mitään vaikutusta vai johtuiko ongelmapelaamisen kasvu vaan siitä, kun asuntolainojen kk-erät nousivat ja Orpon hallitus uhkasi leikata asumistukea?

Veikkauksen Sarekoski ei halua ottaa asiaan selvää kantaa.

Entä kun Veikkaus laittoi Pelaamot puhuksiin ja synnytti jokaiseen niemeen ja notkelmaan pelisaluunan? Eli huononsi tuotettaan. Oliko sillä mitään vaikutusta vai johtuiko ongelmapelaamisen kasvu vaan siitä, kun asuntolainojen kk-erät nousivat ja Orpon hallitus uhkasi leikata asumistukea?

Veikkaus heittää rahat jakopöytään ja muut jakavat.

Entä kun Veikkaus laittoi Pelaamot puhuksiin ja synnytti jokaiseen niemeen ja notkelmaan pelisaluunan? Eli huononsi tuotettaan. Oliko sillä mitään vaikutusta vai johtuiko ongelmapelaamisen kasvu vaan siitä, kun asuntolainojen kk-erät nousivat ja Orpon hallitus uhkasi leikata asumistukea?

Veikkaus Oy:n rahapelien markkinointi


Arpoja ei voi rekisteröidä Veikkaus-tilille mutta ilmeisesti niitä silti seurataan kuten muita tuotteita?

Voiko Veikkaus-kortille saada rinnakkaiskortin

Se, mitä en näe, on että kun Veikkaus huonontais tuotettaan, kokonaispeliongelmien määrä lisääntyis sen seurauksena.

Suljin veikkauksen pelitilin lopullisesti

Se, mitä en näe, on että kun Veikkaus huonontais tuotettaan, kokonaispeliongelmien määrä lisääntyis sen seurauksena.